نمیفهمم چرا ادما برای بالا رفتن به هم آسیب میزنن؟
اون شخصی که آسیب میبینه چه گناهی داره؟ چه حالا آسیب روحی جسمی باشه چه مالی؟
چرا اینو هیچوقت درک نمیکنم! مشکل از منه؟
بلاتکلیفی......
ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت: 7:39